La cumparaturi

    Declar cu certitudine că imi place foarte mult să cumpăr, dar să merg la cumpăraturi nu este in „Top Ten – lucruri pe care ador să le fac„. Dacă merg la shopping, o fac in general pentru că am nevoi reale (haine, accesorii, pantofi, etc.) sau virtuale (ceva palpabil cu care să-mi umplu niste „inside`s empties”) .

    Oricum, cea mai mare satisfacție o am de fiecare dată când reusesc să găsesc ceva pe gustul meu. Nu se intamplă tot timpul să ma satisfacă pe deplin ceea ce imi cumpăr, dar foarte des imi place sa ies din cabina de proba cu hainele noi pe mine si să mai las doar eticheta si banii la casa de marcat.

   Pentru că sunt ‘sora mai mare’,  am avut dintotdeauna „onoarea”/responsabilitatea să dau sfaturi cu privire la hainele si lucrurile pe care si le cumpărau cei din familia mea. Intr-o sesiune de „shopping familial” trebuia să ma uit dupa haine printre toate rafturile. Sa aleg genul (feminin, masculin, copil, adult, etc), mărimea, culoarea, tipul (fustă, pantaloni, pantofi cu toc, balerini, cravată, etc) modelul, etc. in funcție de gustul fiecăruia si optimizând raportul calitate-preț nu era o activitatea prea usor de abordat intr-un timp atât de scurt (2-6 ore).

      Pentru a vă ajuta să duceți la final o sesiune de cumpărături, am pregatit o listă cu sfaturi care să va usureze munca si să vă situeze intr-o lumină „pretențioasă” de client hotârat si bine informat.

1. Când mergi săți cumperi rochia de mireasă, ori un costum pentru o ocazie deosebită, ai in vedere faptul că trebuie sa-ți iei lenjerie intima potrivită, dresuri pe tine sau in geantă – pentru probarea pantofilor (e drept că magazinele care se respectă oferă clienților acest serviciu, dar e mai bine să fii pregătită) si săți aranjezi părul intr-un mod asemănător celui  pe care-l vei aborda la eveniment, pentru a-ți putea face o imagine cât mai clară in ceea ce priveste varianta finală la care vei ajunge.

2. Dacă nu ai timp să probezi o rochie, dar totusi iți doresti să vezi cum ți s-ar potrivi, pune-o cu cele două cusături in dreptul umerilor si nu in dreptul claviculei / gatului.

3. In mod normal, o fusta creion trebuie sa ajunga pana deasupra genunchilor. Cu cat trece mai mult peste limita genunchilor, cu atat va face picioarele sa para mai scurte.

4. Pentru a determina dacă perlele sunt reale, freaca-le usor pe dinti. Perlele false vor fi perfect netede, pe cand pe cele reale le vei simți ușor texturate ca niste pietricele.

5. Dacă sub banda sutienului nu este loc sa bagi doua degete, exista probabilitatea ca acesta sa fie mult prea stramt pentru tine.

6. Când iți alegi un sacou, este impetuos necesar să acorzi o atenție deosebita la ceea ce priveste modul in care acesta se aseaza pe umeri. Daca un croitor, ii poate modifica lungimea sau talia, din pacate, in ceea ce priveste umerii, nu pot interveni schimbari. Asigură-te că in dreptul umerilor cusaturile se aseaza cat mai frumos.

7. Atunci cand iti cumperi o camasa, trebuie sa ai in vedere ai multe detalii si am gasit un articol care v-ar putea ajuta foarte mult. Il gasiti aici.

 

 

Sursa: http://stylecaster.com/101-fashion-tips-tricks-every-girl-should-know/

 

Lasă un răspuns

