Necklace spring pastel

Necklace spring pastel

Suntem deja informati cu privire la culorile care se poarta in acest an, astfel ca ne-am facut o scurta revizie prin lucruri si ne-am redecorat putin mediul in care convietuim. Inca de la inceputul anului s-a vehiculat foarte mult despre culorile Pantone – rose quartz si Serenity, despre care v-am spus si noi cum au aparut, astfel ca style setter-ii din moda incep deja sa le foloseasca in cat mai multe feluri.

Colectia pe care am prezentat-o eu astazi este in mare parte aleasa de pe ebay.com, pentru ca ne face placere sa ne inspiram din creatiile artistilor, care creeaza in linistea caminului sau in cercuri restranse, lucruri deosebite, numai bune de cumparat ca suveniruri, cadouri sau pur si simplu ca sa ne facem un moft.

Sunt cateva aspecte pe care vreau sa le punctez in ceea ce priveste cromatica si tehnicile sau materialele folosite in colectia Necklace spring pastel :

Am ales rozul pudrat in combinatie cu nuante de albastru turqoise, sau mai bine zis, un verde prafuit, care sa-i ofere un aer diafan si placut ochiului, fara sa oboseasca privitorul, dar in acelasi timp isi pastreaza originalitatea si feminitatea.

Pictura cu flori stilizate am ales-o pentru ca reprezinta cel mai bine acest anotimp, fiind usor colorata, cu pete de culoare in background si cateva firicele de flori ce stau impreuna intr-o dimineata racoroasa.

Pentru ca hainele oversized sunt ultimul moft la ora actuala, am ales un palton din stofa groasa si nuanta deschisa de roz, asortat cu o gentuta clutch din material asemanator si pictura cu pene.

Sper ca v-am trezit interesul si mai mult in ceea ce priveste asortarea culorilor in acest sezon si va dorim mult spor la cumparaturi.

Lasă un răspuns

