imagine Decorațiuni nuntă – fucsia și liliac

      În luna mai, am avut plăcerea să ne implicăm în organizarea nunții unor dragi prieteni, iar pentru că serviciile foto le-am oferit tot noi, am ales o serie de fotografii cu decorațiunile de la nuntă.

Evenimentul în sine, nu a avut o temă anume, dar am încercat să îi oferim culoare și o notă de eleganță. În general, în alegerile care sunt făcute la nuntă-decorul, muzica, meniul, buchetul miresei, accesoriile și bijuteriile, etc. am considerat că e necesar să ne lăsăm ghidați de personalitatea mirilor. Dintre toate ideile pe care le-am avut pe parcursul pregătirilor, am ales până la urmă să mergem pe câteva aspecte, care să sublinieze veselia și optimismul celor doi tineri.

 - pata de culoare a nunții - fucsia + culoarea de completare - albastru (care era de fapt culoarea preferată a mirilor)-am ales o nuanță de albastru azur (ca cerul senin), pentru un aer fresh și răcoritor contrastant cu căldura de afară. 
 - decorațiunile florale - garofițe albe și fucsia cu liliac (fiind perioada liliacului, nu avea rost să nu profităm! și mai ales, că mirosea foarte frumos în sală, când au ajuns invitații, după luuunga plimbare cu mirii la cununie). 
 - masa mirilor-câteva decorațiuni lucrate manual în atelierul nostru, decorațiuni florale în vaze înalte și lumânări parfumate. 
 - butoni pentru mire (cu cristal swarovski albastru) și bijuterii handmade pentru mireasă. 

 Nunta a avut loc la Pensiunea Viviana din Broșteni, iar localul oferă husele pentru scaune, fețe de masă, fundițele care se prind la scaune, etc. astfel că noi am avut în vedere doar partea de dichiseală și mici detalii.

Serviciile foto au fost oferite de CatalinBalauPhotography în colaborare cu Ionuț Cojocaru

În ordinea cronologică a unei nunți autentice din România, vă prezentăm câteva imagini cu accesoriile și decorațiunile de nuntă, pe care le-am făcut de data aceasta:

butoni-mire-swarovski-handmade-dichisshop-1

 Butoni pentru mire, cu cristale Swarovski albastre, asortați cu costumul și cadranul ceasului. Pentru nuntă, mirele a ales o pereche de butoni micuți, discreți și eleganți, cu o formă regulată și mici cristale strălucitoare, în nuanțe de albastru,

 Buchetul miresei, livrat proaspăt acasă la mire. În dimineața nunții, mirele se pregătește din timp pentru a plecă după mireasă, cu buchetul de flori și bijuteriile acesteia (în cazul de față așa a fost).  buchet-mireasa-fotograf_nunta1 Pentru că drumul până la mireasă a fost de aproximativ 1 oră, am ținut buchetul de flori într-un vas cu apă. Noi considerăm că florile sunt frumoase, când sunt îngrijite cu dragoste, astfel că ne-am ocupat și de detaliul transportului, pentru ca serviciul oferit să fie pe deplin dus la bun sfârșit.
buchet-mireasa-fotograf_nunta buchet-mireasa-fotograf-nunta-1

 Buchetul miresei e din flori naturale în care predomină florile albe, cu liliac, mini gerbere (fucsia) și plante suculente care sunt foarte îndrăgite la nivel mondial; în general, fiind plante rezistente se

buchet-mireasa-fucsia-plante-suculente-dichisshop-3

pretează foarte bine pentru buchetele care sunt în centrul atenției,  deoarece rămân fresh mult timp și îi conferă un aer nobil și deosebit.

Unicitatea buchetului de mireasă, constă în micile detalii Codița buchetului este înfășurată în voal, iar în centru are obuchet_mireasa_accesorii_dichisshop piesă decorativă din ipsos lucrată manual, fiind asortată cu decorațiunile de la masa mirilor. Se regăsesc de asemenea și cristale Swarovski Fucsia, care sunt lunguiețe și le-am încrustat în decorațiune. Panglica din dantelă am vopsit-o special și are scop decorativ dar ne ajută și să ascundem sistemul de prindere al piesei centrale. În general, lucrăm cu materiale rezistente, iar lipirea și ansamblarea de asemenea sunt 2 aspecte pe care ne place să le punem la punct cât mai frumos și de durată!

 

buchet-mireasa-fotograf-nunta

 Bijuteriile de mireasă se aleg în funcție de personalitate și fizionomie Bijuteriile miresei sunt lucrate manual în atelierul DichisShop, pe baze metalice din argint, cu cristale Swarovski și mărgeluțe din sticlă de Cehia. Tânăra mireasă, a ales o pereche de cercei dantelați, cu petale din sticlă de Cehia și cristal Swarovski cubic; aceștia au fost tesuti cu ață specială într-o formă semirotunda, cu multe mărgeluțe albe pentru a scoate în evidența frumusețea și strălucirea Aurorei Boreale din  cristalele folosite. Pandantivul asortat are un cristal Swarovski cubic, de 10mm și este prins în cele 3 gheruțe cu care este prevăzută baza pandantivului. Inițial, modelul cerceilor a fost prevăzut cu ținte, dar în momentul în care mireasa i-a probat, am considerat că i s-ar potrivi mai degrabă pe o pereche de tortițe, care să îi alungească puțin statura.

 Decorațiunile de la masa mirilor sunt pline de decoratiuni-masa-mirilor-roz-albastru-7culoare si discrete fără să încarce prea mult cadrul. La masa mirilor am pus decorațiuni din ipsos, asemănătoare cu cea de la buchetul miresei, prinse de câte o mare bucată de voal roz. DecorDecoratiuni-nunta-fucsia-albastru (1)ațiunile sunt pictate cu diferite tipuri de vopsea și simbolizează o floare sau un soare stilizat, care să aducă numai bucurii în casa mirilor.

Sticluțe decorative și lumânări parfumate Pe masa mirilor am decoratiuni-masa-mirilor-roz-albastru pus sfeșnice bronz cu funde și cristale dreptunghiulare roz, sticluțe bronz, sticluțe transparente simple cu apă albasdecoratiuni-masa-mirilor-roztră pentru floricele și pahare unicat pentru lumânări parfumate. Am ales lumânările parfumate, pentru că mireasa a specificat faptul că la nunta ei își dorește să miroase a liliac! Fiind o perioadă călduroasă, nu ne-am aventurat să punem lumânări și pe mesele invitaților, dar am considerat că ar fi corespunzător să punem câteva sfeșnice cu lumânări pe masa de prezidiu, pentru o atmosferă ambientală și de sărbătoare.

Aranjamentul central de pe mese-colorat, elegant și practic decoratiuni-masa-mirilor-roz-albastru-8

decoratiuni-masa-mirilor-roz-albastru-2

decoratiuni-masa-mirilor-roz-albastru-4

 (fără să încurce invitații) Pentru mesele nuntașilor, am ales să folosim flori naturale-garofițe și liliac, așezat pe vaze înalte; acestea au fost decorate cu, fundițe roz din satin, fustițe din voal și apă de un albastru deschis ca cerul senin. În partea de jos a vazei am pus lumânări în coșulețe dantelate, pentru un strop de romantism.

Surprize dulci pentru toți invitații Decoratiuni-nunta-fucsia-albastru (3)Pentru că mărturiile, ne dau bătăi de cap la nuntă, în ultimul moment le-am propus mirilor să oferim fiecărui invitat un gest frumos cu șervețel abastru împăturit în formă de inimioară și o bomboană Raffaello, servit pe un elegant șervețel dantelat. A fost un deliciu suprem pentru cei care mănâncă după ora 6pm.

Decoratiuni-nunta-fucsia-albastru (5) Decoratiuni-nunta-fucsia-albastru (4)

 

 

 

 

 În final, dorim să le urăm Casă de Piatră! tinerilor căsătoriți și le mulțumim pentru încrederea acordată in organizarea nuntii. A fost o experiență deosebită și frumoasă, puțin stresantă din cauza factorilor neprevăzuți, dar în final, după ce am tras linie am concluzionat că MERITĂ!

 

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Lasă un răspuns

